Annie Palmér!

BIKINI BODY GUIDE DAG 32

En massa mat

Hej igen! Nu var det en vecka sedan jag uppdaterade här, ikväll får ni ett inlägg fullt med mat.
Nu ska jag försöka fokusera på att äta mer nyttigt och dra ner på mitt socker och salt intag. 
Något som jag mer ska börja fokusera på är att äta mer organiskt och ekologiskt. Jag tror verkligen
att det har en stor påverkan på vår kropp. 

Har ni några tips på vart man kan köpa eko/organiska produkter i Göteborg eller på internet
får ni gärna kommentera det :)

Denna veckans träning
I måndags så körde jag ben och kondition, det blev ett riktigt svettigt pass som jag älskar! 
I tisdags så gick jag tog jag en morgon-PW och sprang en runda på kvällen. 
I onsdags hade jag armar och mage på schemat så jag körde efter träningsschemat och senare på kvällen
åkte jag vattenskidor! Det var så kul! Men kanske inte den bästa kombon att träna armarna innan, haha! 
Idag har jag en sådan träningsvärk i från igår så jag är glad att det är LISS idag. Började dagen med en
promenad på 4km och nu i eftermiddag tog jag och mamma en PW på 10km. Känns så härligt i kroppen!

Nu ska jag sova och ladda upp för ett helkroppspass i morgon! 


Dagens kvällsmat: Glutenfripizza med linfrön, krossade tomater, spenat, kyckling, ägg och avokado. 

Bild från dagens svettiga pw-runda med mamma! 


Frukost: fullkornshavregrynsgröt med banan, kakao, mjölk och lite honung.  

Lunch: Currygryta med falukorv, majs, morötter och broccoli. 

Kvällsmat: bananpannkakor med banan och blåbär 

Kommentarer

Laddar kommentarer...
Visa alla kommentarer
Formuläret laddas