Annie Palmér!

Bikini body guide dag 1

Hej igen! Det var ett tag sen nu. Jag har precis kommit hem ifrån min resa i USA. Jag är fortfarande väldigt jetlaggad
och har svårt att vända tillbaka på dygnet. 

Men det ska inte få stoppa mig från att komma igång med träningen. För ett ganska bra tag sen köpte jag Kayla Itsines Bikini Body guide
och nu har jag bestämt mig för att fullfölja den på riktigt. Jag ska försöka dokumentera och uppdatera här varje dag om hur det går.
Dels för att det får mig att hålla mig motiverad och för er läsare om ni är intresserade av att följa min resa. 

Det är ett träningsschema som är på 12 veckor. Det är uppbyggt på cirkelträning 3ggr/v de andra dagarna är det låg eller högintensiv träning.
Jag har också ett kostschema som jag använder som inspiration till vad jag äter. 

Igår började jag med träningen och det var ben och kondition som stod på schemat. Jag skulle ljuga om jag sa att det var enkelt.
Det var riktigt tufft och benen skakade när jag var klart men så härlig känsla att vara igång! 


Började dagen med havregrynsgröt och en klick Nutella(stod inte med i kostschemat hehe..)

Lunch blev en sallad med kalkon, gurka, avokado och chiafrön(skulle koka quinoa men pga stress tog
jag fel och råkade hälla i chiafrön men det funkade lika bra det)

Gårdagens cirkelträning, ser enkelt ut men redan efter man har kört första cirkeln så är man
svettig. Så härligt! 

Kommentarer

Laddar kommentarer...
Visa alla kommentarer
Formuläret laddas